És la capacitat humana d’assumir d’una manera positiva i enriquidora el desenvolupament tecnològic sense discriminar ni produir fractures socials. De les conseqüències negatives que pot comportar una mala sostenibilitat social, com poden ser l’analfabetisme funcional i les diferències entre països, ja n’hem parlat abans.
Moltes d’aquestes diferències afecten a nivell social a les poblacions poc desenvolupades i els països del primer món no fan res per millorar-ho, perquè ja els interessa que el sistema vagi així.
Moltes d’aquestes diferències afecten a nivell social a les poblacions poc desenvolupades i els països del primer món no fan res per millorar-ho, perquè ja els interessa que el sistema vagi així.
1 comentarios:
Penso que el que fan els governs és molt ruïn, perque només miren pels seus interessos
Només caldria que miressin una mica pels demés i el món aniria millor
Publicar un comentario